SlideShow

0

Selamat Tahun Baru dan Selamat Sekolah ~

Ok ,
serius aku cakap , mmg aku bz dua tiga menjak ni , kalau kau nak cakap aku apa pon cakap le , aku tak peduli mat , this is my side hobby ok . untuk pengetahuan yang tak tahu , name blog aku telah pon di tukar angkara anasir2 bahalol yang kejap2 im aku gune ayat "oi .. si merah hijau . cantik nama ~ " tanda sindir , sumpah aku rasa bende tu gurau makan dalam . demi nak besau kan balik ati tadi yang da tekecik , aku tuka lah kepada " the makhluk " at least kalau dia nak kutuk pon tak terasa sangat . Ini merupakan entri terakhir untuk 2011 . siyes aku sedih nak tinggalkan tahun keramat ni , tak tipu punye .. [ :'( ]-----[ siap ada smiley sedih kau ]

_________________________________________________________

Tahun Baru ?
2011 telah banyak meninggalkan aku kenangan suka duka , pahit getir membuat entri untuk kau orang tanpa sesen pon yang aku dapat , tapi tak pelah , demi kau orang aku layan je .
start story ..
Azam ? ( Bukan Muhammad Azam Bin Talam ok ) .
Kau ade ? aku pon ade gak , siyes cakap yang tahun lepas belum tecapai lagi , konon nak berubah , sudah la kau mat ....
tahun ni aku azam nak jugak lah memperbaikkan diri dari segi akhlak , pemikiran dan lain2 seperti mana anda2 semua yang sedang baik punye syiok dok kutok aku blakang2 tu , ingat aku tak tau ka ?
aku tau ....
dah r malas member nak cite ..
_________________________________________________________

Sekolah ?
jyeah , aku tahu bebudak yang baru lepas SPM wajib da nganjing puas2 dengan adik lelaki mahupun perempuan secukup-cukup nye kan , tak payah tipu , that's n0rmal thing mat .
aku tahu lagi sekali bahawasenye bebudak sekolah yang baru nak pegi sekolah 4 januari 2012 yang sedang baca entri ni cukup bebulu dengan aku kan ,
aku tau la ..


Nota Kaki : sori kalau banyak huruf " o " yang tertinggal sebab keyboard aku g0syak .
bawah ni ade satu lagu yang femes tahun lepas tp syok jugak aku dengar ..
layan lah skali member .. sempena tahun baru 2012




credit to : ladyakustika for the vid ~

0 Pancaroba Dunia: