SlideShow

0

aku dan tandas awam.

Aku malam ni agak free sikit , rasa cam nak naip pon ade gak .. lau ngko rase free go on dude , just do it .. citer start dari permulaan kata bismillah dan di akhiri dengan alhamdulillah .. ape aku melalut ni .. pale hotak seteres beb ..

****

Tadi pagi , lepas setel seme kejadah haram yang sepatutnye dilakukan oleh aku , perassan malas cukup membuak - buak untuk balik rumah salin baju , aku mmg dah stenby dah baju same seluar dalam kete besertakan kasut converse bau kepak ayam tak mandi setahun .

****
Memandangkan lepas tu aku ade bende yang nak dibuat , aku singgah satu petronas untuk salin baju , sebelum aku sempat nak menjamah kaki aku dalam tandas , ade sorang barder ni dengan muke tak bersalah dan mintak kaki selamber je masuk potong Q bak kate orang puteh masuk dalam tandas tu , aku tak tau ler dye mmg dah emergency tahap ujuuungg ke , ape ke , lantak lah . aku rase ade lah dalam setengah jam menunggu si lahabau tu keluar dari toilet dengan seribu satu persoalan besertakan bunyi2 ghaib yang ganjil sekali didengari dan jarang kali dapat dilakukan dengan kebolehan manusia normal .sedang aku menunggu , ade lah sorang mamat ni , beratur blakang aku .

tetibe je mamat ni sebok dok nanye aku soalan yang sangat damn kalau nak jawab ..

M : dok mane ?
A : (nak cakap dok belakang ni je mmg sia2 7 keturunan aku kene bahan .. ) Johor ..( sleng melake tk ilang lagik )
M : nak gi mane ?
A : emmm , umah member ..
M : johor area mane ?
A : (DAMN !! ape jadah le mamat ni , dengan gaye tak nak kalah ) , Pasir Mas ...
M : oooOO ..

perbualan terhenti , lantas lahabau dalam tandas tadi tu keluau dan aku pon masuk tanpa banyak cakap ..setelah aku setel salin baju seme , baru aku perasan yang PASIR MAS kat Kelantan Bukan Johor , DAMN !!

P/S : aku keluar dari toilet dengan tekap muka gune beg , naseb baik mamat tadi dah blah , aku syak die gune tandas pompuan ..

0 Pancaroba Dunia: