SlideShow

0

Gambit Oh Gambit !

Mengenai isu video kontroversi yang diarahkan pelakon baru Gambit Saifullah yang menjadi bahan panas dalam dunia internet sehingga dikritik oleh blogger2.


Kini, Gambit dengan kurang ajarnya bertindak memaki, menghina dan menggelar peminat di Facebook gara2 video klip lucah tersebut.


Banyak status yang dikeluarkan Gambit yang berbaur penghinaan dan ada satu status dia menggelar peminat sebagai 'anjing'. Memang kurang ajar.


Lihatlah printscreen yang diambil. Memamg biadap si Gambit ni.



oh...anjing, baguslah Gambit, tahniah kerana berjaya kutip haters






huhu..kasarnya bahasa "blogger cibai" pandainya mencarut..'bangganya' aku.






klik pada gambar untuk tumbesaran

Gambit dikatakan bengang kerana banyak blogger yang mengkritik video klip tersebut dan dia tidak dapat menerima pandangan mereka secara terbuka. Antara blogger popular yang menulis mengenai isu video klip ini ialah BeautifulNara.com dan Oh! Media Network.




Sebagai seorang artis Gambit kenalah bersikap professional dan menjaga hati peminat, dan bukannya memaki atau menghina peminat kerana ini juga yang akan memakan dirinya sendiri. Pepatah melayu ada mengatakan "terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya".


Tak lama lagi, habislah karier si Gambit ni dan isu ini akan menjadi buruan para wartawan sekalian.




Sepatutnya, si Gambit memang tak boleh kutuk atau maki peminat...memang bodohlah kalau maki, dia kena ingat...yang dia tu artis!. Nanti jangan menyesal sudah....pastu, buat sidang media mohon maaf secara terbuka. Sampah!! arr...


p/s: industri tak rugi apa-apa kalau dia ni takder....tapi., industri memang rugi kalau ada artis yang attitude macam ni!!


malas nk ubah sebarang words yg di kirimkan .
via :Amirah from Johore .

0 Pancaroba Dunia: